یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

عضو شورای اسلامی شهر قزوین :

شرایط خوبی برای اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی وجود دارد

شرایط خوبی برای آغاز اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی در مجتمع شهید زرآبادی وجود دارد و این پروژه موفقیت بزرگی برای شهرداری و شورای ششم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورا در جلسه علنی صحن که با حضور شهردار قزوین و پیرامون اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی  برگزار شد اظهار کرد: اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی یکی از اولویتهای مهم شورای ششم بوده است و به اعتقاد بنده اگر اجرای این پروژه آغاز شود موفقیت بزرگی برای مدیریت شهری خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه اجرای پروژه بزرگ ، قلبی بزرگ، همت و اراده ای جدی و عزمی راسخ  را می طلبد افزود: بنده نگران تامین مالی این پروژه بودم که باتوجه به گزارش آقای شهردار مبنی بر اینکه ۳۰ درصد نقدی و ۷۰ درصد به صورت غیر نقدی است می توانیم ۷۰۰ میلیارد تومان نقدی  را  تامین کنیم.
 
فصیحی رامندی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فرصت خوبی است که بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم چون اهالی میدان میوه وتره بار پیگیر جدی برای اجرای  پروژه و نقل و انتقال هستند و اگر درصدی هم مخالف باشند با با کنترل ونظارت  می توان آنها را به مکان جدید منتقل کرد.
 
وی با اشاره به اینکه نظر رییس کمیسیون عمران شورا نیز به لحاظ فنی برای اجرای این پروژه از طریق ترک تشریفات مثبت است تصریح کرد: انتظار داریم که همکاران گرامی به این لایحه رای دهند تا  شاهد آغاز اجرای این پروژه باشیم وچنانچه در این دوره شورا آماده بهره برداری نشد،  در شورای دوره بعد شهروندان شاهد به بار نشستن و افتتاح آن باشند .
 
این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ، در ابتدای سخنانش دراین جلسه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از مردم متدین و همیشه در صحنه قزوین که با مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در انتخابات شرکت کردند تشکر می نمایم و ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب امیدواریم که درجهت اعتلا، سربلندی  و آبادانی کشور گام بردارند.
 
فصیحی رامندی همچنین فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) را گرامی داشت و اظهار امیدواری نمود تا در زمره محبان و عزاداران واقعی امام حسین (ع) قرار گیریم.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط