6/13/2024

فرمانی خواستار شد:

ارایه خدمات رایگان در پارکینگ خودروهای سنگین شهرک دانش و ناصرآباد

به منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش و ناصرآباد پیشنهاد می شود به مدت یکسال استفاده از این پارکینگ برای مالکان خودروهای سنگین در این ناحیه رایگان شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،علی فرمانی رییس شورا در جلسه علنی صحن که با دستور کار  بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه اجاره پارکینگ خودروهای سنگین ناحیه دانش به بخش خصوصی اظهار کرد:به منظور ایجاد فرهنگسازی و کاهش معضلات پارک خودروی سنگین  در سطح معابر وخیابانهای شهرک دانش و ناصرآباد پیشنهاد می شود طرحهای تشویقی از جمله استفاده رایگان از خدمات پارکینگ شهرداری در این ناحیه از سوی شهرداری ارایه شود.
 
وی افزود: باید بتوانیم شهروندان و مالکین خودروهای سنگین را به استفاده از پارکینگ در سطح ناحیه دانش و ناصرآباد سوق دهیم و لذا پیشنهاد می شود تا طرح تشویقی شهرداری برای این منظور به کمیسیون عمران شورا ارایه شود .
 
به گفته رییس شورای اسلامی شهر قزوین، اگر پارکینگ شهرک دانش به صورت رایگان در اختیار رانندگان خودروهای سنگین قرار بگیرد،ممکن است در نهایت سالیانه یک‌میلیارد تومان هم برای مدیریت شهری هزینه نداشته باشد اما در قبال این اقدام می توانیم تا حد زیادی از معضلات ترافیکی و آلودگی صوتی این منطقه را کاهش دهیم.

پایان پیام/

related images