پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۴

ولی چگینی پیشنهاد داد:

نیروهای فصلی شهرداری درصورت ازدواج ، تبدیل وضعیت شوند

در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و تشویق به امر ازدواج پیشنهاد می شود تا پرسنل فصلی شهرداری که تاریخ عقد آنها از ابتدای امسال بوده است از وضعیت تامین نیرو به شرکتی تبدیل وضعیت شوند.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی صحن که بادستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: باید بتوانیم با مشوقهایی جوانان را به امر ازدواج سوق دهیم و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در امر جوانی جمعیت را محقق کنیم.
 
وی افزود: تامین امنیت شغلی یکی از مواردی است که باید برای ازدواج جوانان به ان توجه شود لذا پیشنهاد می شود افرادی که درشهرداری قزوین به صورت تامین نیرو وفصلی کار می کنند و تاریخ عقد آنها از ابتدای امسال بوده است به شرکتی  تبدیل وضعیت شوند.
 
 چگینی در بخش دیگری از سخنانش در طرح دیدگاه خود پیرامون ساماندهی وجمع آوری سگهای ولگرد گفت: شهرداری باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشد چرا که در ساعات اولیه صبح حضور این سگهای ولگرد درمعابروخیابانها باعث رعب و وحشت بانوان وکودکان می شود.
 
 وی در بخش دیگری از این جلسه بر  لزوم توجه به اجرای نهضت آسفالت درشهر قزوین تاکیدکرد و گفت:در حال حاضر وضعیت خوبی به لحاظ روکش آسفالت معابرشهری  وبه عنوان مرکز استان که داعیه دار گردشگری هستیم نداریم و وضعیت آسفالت در بیشتر از ۹۰ درصد میادین و چهارراه‌های شهر قزوین مناسب نیست .
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین با بیان اینکه  آسفالت مناسب در رضایت‌مندی مردم تاثیر گذار است خاطر نشان کرد:باید هر منطقه شهرداری دستگاه مجزا همراه با پیمانکار جداگانه  برای آسفالت داشته باشد تا سرعت روند آسفالت در شهر افزایش یابد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط