یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

اختصاص بودجه برای احداث سالن آمفی تئاتر سه هزار نفری قزوین

در راستای سیاستهای شورای ششم در حوزه فرهنگ و هنر احداث سالن آمفی تئاتر سه هزار نفری با رویکرد برگزاری رویدادهای ملی و همچنین برگزاری کنسرت و موسیقی دربودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری قزوین لحاظ شده است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضای انجمن موسیقی استان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: در شورای ششم طرحی در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی نبوده که با برنامه هدفمند ارایه شود اما مورد حمایت کمیسیون قرار نگیرد.

وی پیرامون احداث سالن آمفی تئاتر سه هزار نفری گفت: در سال جاری برای خرید زمین و جانمایی پروژه و مطالعات طراحی این پروژه در بودجه شهرداری پیش بینی شده است و در سال آتی احداث پروژه آغاز خواهد شد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: پروژه احداث سالن آمفی تئاتر در دستور کار شهرداری قرار دارد اما در نشستی که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان نیز داشتیم این آمادگی وجود دارد که این پروژه را با همکاری و مشارکت این اداره کل انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از آمادگی این نهاد در همکاری با انجمن موسیقی استان در اجرای جشن‌های سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد و گفت: زبان هنر اثر گذار است و لذا در جهت نشاط اجتماعی از طرحها و پیشنهادات استقبال می کنیم و از ظرفیت هنرمندان در برنامه های شهرداری استفاده خواهیم کرد، چرا که هنر ما باید آن باشد تا زبان هنر را در خدمت بیان معارف بیاوریم

وی در بخش دیگری از این جلسه ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات سازمان زیباسازی در فضاسازی شهری خواستار نگاه ویژه این سازمان به فضاسازی شهری در ایام انتخابات شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط