سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۲

بررسی ۱۵ لایحه دستور کار جلسه تلفیق کمیسیون های مالی و عمران شورا

در جلسه تلفیق کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ۱۵ لایحه شهرداری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور مهدیون مدیر مالی، شهسواری رییس اداره درآمدهای عمومی، معاونین عمرانی مناطق دو و  چهار، مسؤلین درآمد مناطق چهارگانه شهرداری، رییس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان آتش نشانی و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،لوایح هزینه عملیات روبنایی در قطعات دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره) و همچنین قطعات موسوم به عظیم زاده و اخذ هزینه روبنایی از قطعات شهرک اندیشه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

همچنین لوایح مربوط به عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری در اجرای طرحهای توسعه شهری در پرونده های ملک آقای یداله کاظمی،آقای محمدرضا نصیری ،رضا علی بکلو، مریم و حسین داداش پور،سید کاظم زیدی و پرونده ملکی در بر بلوار ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

همچنین لایحه تعدیل  ۳۰ درصدی در هزینه های صدور پروانه ساختمانی برای اراضی واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری به منظور رونق ساخت و ساز  نیز از دیگر مواردی بود که مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

در بخش دیگر این جلسه، لایحه مساعدت در هزینه بیمه تکمیلی خانواده شهید چگینی آتش نشان فداکار مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه جلسه لایحه سپرده گذاری شهرداری نزد صندوق امداد ولایت نیز مطرح شد و با حضور مهدیون مدیر مالی شهرداری بررسی شد.

در بخش پایانی جلسه نیز جزییات صورتجلسه منعقده بین بانک شهر و شهرداری قزوین در راستای تامین منابع مالی بخشی از پروژه های عمرانی و ارایه تسهیلات بانکی تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط