6/11/2024

۸ لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد

در جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ۸ لایحه شهرداری در حوزه املاک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک، صفری مسؤل املاک منطقه چهار و با هدف بررسی لوایح در حوزه املاک شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

این گزارش می افزاید: لایحه تعیین سقف ریالی توافقات ملکی مازاد خط پروژه و شوارع متروکه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان درجلسه مطرح و مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

همچنین لوایح تملک پلاکهای واقع در قرادآباد و توافق شهرداری با آقای مهدی نجفی شاد واقع در داود آباد جنوب بادامچیان مبنی بر واگذاری قسمتی از زمین شهرداری جهت تجمیع به پلاک مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.

توافق شهرداری با آقای باقر باجلان مبنی بر واگذاری قسمتی از زمین شهرداری به مساحت ۱۱/۵۵ مترمربع به وراث آقای باجلان و لایحه توافق با آقای حاج نصیری از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

همچنین لایحه خرید ساختمان در شهر رامسر جهت اقامتگاه تفریحی پرسنل شهرداری نیز بررسی شد و مقرر گردید تا بازدید از موقعیت و مکان این ساختمان صورت گیرد و سپس درمورد خرید آن تصمیم گیری شود.

پایان پیام/

related images