سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۲

بررسی ۸ لایحه شهرداری در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون ۸ لایحه شهرداری در حوزه خدمات عمرانی شهر و حوزه فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا، اسفندیاری مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات، آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک،نقدی معاون عمرانی منطقه سه و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه لوایح مربوط به ترمیم ترانشه ،مرمت و لکه گیری و روکش آسفالت نواحی مینودر، اسماعیل آباد و مهدیه با حضور معاون عمرانی منطقه سه مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین لوایح مربوط به پروژه های جدولگذاری، مرمت و نگهداری جداول نواحی چوبیندر ،مشعلدار، ناحیه امامزاده حسین (ع) و امامزاده علی(ع) نیز در ادامه جلسه مورد بحث و بررسی و موافقت قرار گرفت.

در بخش دیگر این جلسه، پروژه جدولگذاری سطح منطقه یک و محصور نمودن زمینهای نامحصور در منطقه یک با حضور آقاجانی معاون عمرانی منطقه بررسی شد.

گفتنی است؛ لایحه سامانه مدیریت پروژه شهری و گزارشات و داشبوردهای مدیریتی پروژه ها مبتنی بر راهکارهای مدیریت پروژه و هوش تجاری مایکروسافت و سامانه یکپارچه بودجه ریزی نظارت و اجرا(سیبنا) توسط اسفندیاری مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات تشریح شد و پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

همچنین استفساریه شهرداری درخصوص تغییر روش پرداخت وجه خرید ۲۵ دستگاه مینی بوس از دیگر مواردی بود که در جلسه مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط