چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۲

آقازاده، مديرعامل شرکت توسعه ايرانگردي و جهانگردي تاکيد کرد؛

ضرورت حمايت از تلاش‌هاي شهردار قزوين براي توسعه گردشگري

شهردار قزوين اقدامات بسيار خوب و مهمي در زمينه ايجاد امکانات براي جذب گردشگر در شهر قزوين کرده است و بايد از اين اقدامات حمايت کرد.

 

سيد علي آقازاده، مديرعامل شرکت توسعه ايرانگردي و جهانگردي کشور گفت: مهندس نصرتي شهردار قزوين اقدامات بسيار خوب و مهمي در زمينه ايجاد امکانات براي جذب گردشگر در شهر قزوين کرده است و بايد از اين اقدامات حمايت کرد.
سيد علي آقازاده افزود: استان قزوين با داشتن فضاهاي متعدد و متنوع تاريخي، طبيعي و تفريحي يک گوهري در کشور است که بايد از تلاش‌هاي شهردار براي بهره‌برداري از ظرفيت‌هاي گردشگري قزوين حمايت کرد.
 وي ادامه داد: استاندار قزوين ديدگاه نزديکي به شهردار در زمينه توسعه گردشگري دارد و شوراي شهر قزوين هم يک شوراي متحد و همدل است و اين دو موضوع مهم، کمک خوبي است تا شهردار قزوين بتواند توسعه گردشگري را در شهر قزوين محقق بسازد.
آقازاده اظهار کرد: شهر قزوين داراي ظرفيت‌هاي خوب مراکز ديني تاريخي و طبيعت است و بر اين اساس شهر قزوين بايد يک شهر گردشگري باشد و تنها به يک شهر عبوري و رفع نيازهاي اوليه خلاصه نشود.
اين مقام مسوول بيان کرد: ايجاد فضاهاي تفريحي تله سي‌يژ و دهکده طبيعت در بوستان ملي باراجين از عوامل مهم جذب گردشگر طبيعت است که قزوين با اين ظرفيت‌ها مي‌تواند در جذب گردشگري طبيعت موفق باشد.
وي اضافه کرد: بوستان ملي باراجين از بوستان‌هاي بسيار جذاب مي‌باشد که داراي استعدادهاي بسياري است و شهردار قزوين با امکاناتي که در اين بوستان فراهم کرده و موقعيت جغرافيايي آن، مي‌تواند کمک شاياني در جذب گردشگر داشته باشد.
مديرعامل شرکت توسعه ايرانگردي و جهانگردي گفت: مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه يکي از شاخص ترين آثار تاريخي است که بخشي از تاريخ کهن قزوين را به نمايش گذاشته است.
وي افزود: جايگاه و ظرفيت گردشگري قزوين در بين کلان شهرها داراي رتبه دوم و سوم است و بايد به مردم شهر قزوين تبريک گفت که داراي اين همه آثار تاريخي بکر و زيباست و بايد از اين ظرفيت‌ها براي جذب گردشگر استفاده کرد.
پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط