یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۱۶

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيک در شهرداري قزوين

آموزش ترافيک به کودکان در نخستين پارک آموزش ترافيک استان قزوين

در نخستين پارک آموزش ترافيک استان قزوين محورهاي اصلي حمل و نقل و ترافيک به کودکان آموزش داده مي شود.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: در نخستين پارک آموزش ترافيک استان قزوين محورهاي اصلي حمل و نقل و ترافيک به کودکان آموزش داده مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: يکي از اقدامات سازمان حضور در نمايشگاه بازي و اسباب بازي به مناسبت گراميداشت روز قزوين است.
وي اضافه کرد: در اين نمکايشگاه نخستين پارک آموزش ترافيک استان قزوين راه اندازي شده که در آن محورهاي مختلف حمل و نقل و ترافيک را به کودکان آموزش داده مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: تأکيد برعبور از گذرگاه‌هاي ارضي، پل‌هاي هوايي و رعايت چراغ راهنمايي و رانندگي، آشنايي با دوربين هاي نظارتي مرکز کنترل ترافيک ومکانيزم چراغ هاي راهنمايي به زبان کودکانه، آشنايي وشناخت تابلوهاي مهم از قبيل ورود ممنوع وپارک ممنوع از جمله محورهاي آموزشي ارائه شده در اين غرفه به کودکان است.
عرشيان عنوان کرد: تشويق کودکان به استفاده از دوچرخه، آشنايي با فوايد دوچرخه سواري ومسيرهاي دوچرخه سواري شهر قزوين، تذکر محترمانه در مورد تخلفاتي که والدين آنان در هنگام رانندگي مرتکب مي شوند از ديگر محورهاي آموزشي ارائه شده به کودکان در نخستين پارک آموزش ترافيک استان است.
وي تصريح کرد: اين محورهاي آموزشي توسط مربياني که در اين پارک آموزشي حضور دارند با زباني کودکانه به کودکان آموزش داده مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: اميدواريم اين اقدام در آشنايي هرچه بيشتر کودکان با محورهاي اصلي حمل و نقل و ترافيک موثر باشد و کودکان امروز که شهروندان فرداي اين جامعه به شمار مي روند، با موضوعات حمل و نقل و ترافيک آشنا شده و در رعايت آن کوشا باشند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط