یکشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

غياثوند، رئيس کميسيون شهر سازي شوراي شهر قزوين:

قزوين بايد به عنوان يک مرکز گردشگري به دنيا معرفي شود

قزوين بايد به عنوان يک مرکز گردشگري و يک قطب علمي به مردم دنيا معرفي شود که اين امر به کمک رسانه ها امکان پذير است.

 

حسين غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در بازديد از چهارمين نمايشگاه بين المللي بازي و اسباب بازي قزوين در مجموعه فرهنگي تاريخي سعد السلطنه گفت: بخش هاي خوب و پرباري در جشنواره امسال ديده شده که جشنواره را از حالت تکراري سال هاي قبل خارج کرده است، نظير پرداختن به مباحث پسماند و فضاي سبز و ترافيک که از ابتکارات جالب و ديدني در جشنواره است.
وي افزود: يکي ديگر از مباحث قابل توجه در اين جشنواره پرداختن به موضوعات مهم و قابل بحث توسعه شهري و رعايت حقوق شهروندي و آشنايي کودکان با مسائل و قوانين ترافيکي است.
غياثوند گفت: در هفته قزوين بر اساس گفت‎وگوهاي کارشناسي، موضوع همايش دو سالانه از مهمترين مباحث بود و همچنين کاهش هزينه ها از طريق مشارکت بخش خصوصي در اولويت کارها است
وي افزود: قزوين بايد به عنوان يک مرکز گردشگري و يک قطب علمي به مردم دنيا معرفي شود که اين امر به کمک رسانهها امکان پذير است.
اين مقام مسئول درباره جذب سرمايه گذاري براي انجام پروژه‌هاي در نظر گرفته براي استان گفت: شهر قزوين يک شهر زنده و فعال است و مساعدت مسئولان را براي حمايت از سرمايه گذاران ميطلبد زيرا سرمايه گذار به دنبال جايي است که بيشترين بازده را از سرمايه خود داشته باشد.
وي افزود: تامين منابع مالي يکي از مهمترين چالش هاي شهر است بايد بتوانيم به ياري خدا در هفته قزوين تعدادي از سرمايه گذاران را براي احداث يک هتل 5 ستاره و پروژه رفاهي تجاري ملاصدرا جذب کنيم و اميدواريم با هماهنگي و حمايت استانداري،همچنين نمايندگان مجلس و ديگر مسئولان به نتايج خوبي برسيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط