پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۰۶

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:

اجراي پروژه‌هاي بزرگ توسط شهرداري قزوين قابل تقدير است

شهرداري قزوين با تمام مشکلات مالي توانسته است پروژه‌هاي بزرگي در شهر قزوين اجرايي کند.

 

داود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهرداري قزوين با تمام مشکلات مالي توانسته است پروژه‌هاي بزرگي در شهر قزوين اجرايي کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ داود محمدي در مراسم کلنگ‌زني پروژه بزرگ احداث کمربندي طبقاتي امام رضا(ع) قزوين با اعتبار 75ميليارد تومان که با حضور مسوولان استاني و شهري به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد، افزود: جاي خوشحالي است که شاهد هستيم با مشکلات مالي شهر قزوين در مسير تحول قرار گرفته است.
وي افزود: زحمات شهردار و اعضاي شوراي شهر بايد مورد تقدير قرار گيرد و همه بايد براي تحول شهر قزوين کمک کنند.
محمدي ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبياء (گروه تخصصي شهيد رجايي) به صورت تخصصي فعاليت هاي عمراني مي‌کند و جاي خوشحالي است که مسووليت اجراي اين پروزه بزرگ بر عهده اين گروه است.
وي گفت: اين محور داراي بار ترافيکي سنگين است و هرچه سريع تر اين پروزه بايد به اتمام برسد.
محمدي افزود: امکانات بايد به صورت عادلانه در شهر قزوين توزيع پيدا کند و اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح خليج فارس و قدس و اين پروژه بزرگ از اولويت هاي اصلي شهر قزوين است.
در ادامه سردار اکبري مديرعامل قرارگاه خاتم الانبياء در اين مراسم گفت: اين مجموعه آمادگي کامل براي ارائه خدمات به شهر قزوين دارد و تلاش خواهد شد در کمترين زمان و با بهترين کيفيت اين پروژه به اتمام برسد.
وي افزود: اين پروژه نيز با آخرين تکنولوژي روز دنيا اجرايي خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط