یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۶

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب دو عدد بيلبورد تبليغاتي در شهر قزوين

دو عدد بيلبورد تبليغاتي در دو نقطه‌ي شهرتوسط سازمان زيبا سازي شهرداري قزوين نصب شد.

 

سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيبا سازي شهرداري قزوين گفت: دو عدد بيلبورد تبليغاتي در دو نقطه‌ي شهرتوسط سازمان زيبا سازي شهرداري قزوين نصب شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ سعيد ميزاني افزود: طراحي سازه و فونداسيون اين بيلبوردها توسط كارشناسان سازمان زيباسازي صورت گرفته و پس از ساخت توسط پيمانكار، در محل مناسب جانمايي و نصب شده‌اند.
وي طراحي زيبا و پرهيز از بكارگيري عناصر تزييني و زايد، استحكام و دوام سازه و رنگ تابلو، ملاحظات و موارد ايمني تردد پياده و سواره، توجه به تراكم نصب در فضاي شهري و خوانايي ساير تابلوها به خصوص تابلوهاي ترافيكي و همچنين مقياس تابلو در ارتباط با محيط اطراف را از موارد قابل توجه در طراحي و جانمايي بيلبوردها و ساير ابزارهاي تبليغاتي عنوان كرد.
ميزاني تبليغات محيطي را به دليل سودآوري و قدرت جذب مخاطب، يکي از پرشتاب‌ترين عرصه‌هاي تجاري عنوان كرد و افزود: به همين دليل روند ايجاد آشفتگي بصري در محيط‌هاي شهري نيز شتابدار و سريع گشته است و بايد روند ساماندهي و نظم‌بخشي همواره ادامهداشته باشد تا تعاريف مطلوب بودن شهر و شاخصه‌هاي زيباشناسي و در نهايت رضايت مردمبرآورده گردد.
 پايان پيام

تصاویر مرتبط