شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۵

فصيحي رامندي، نماينده آزادگان استان قزوين:

ابوترابي مصداق بارز خوش اخلاقي و ايستادگي در دوران اسارت بود

سيد علي اکبر ابوترابي مصداق بارز خوش اخلاقي و ايستادگي در دوران اسارت بود.

 
نماينده آزادگان استان در آئين بزرگداشت سيد علي اکبر ابوترابي با اشاره به تعبيري که خداوند در قرآن کريم از صبر و استقامت و خوش اخلاقي پيامبر اکرم (ص) داشتند، سيد آزادگان را داراي چنين ويژگي هايي در دوران اسارت و جنگ تحميلي دانست.
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي افزود: بسياري از آزادگان در اردوگاههاي دشمن که سيد علي اکبر ابوترابي را ديده و يا نديده بودند از اين رفتار و منش ابوترابي درس گرفتند و در برابر سختي ها مقاومت کردند.
وي با ذکر خاطره اي از دوران اسارت و نقش آفريني مؤثر علي اکبر ابوترابي در اردوگاه کمپ17 يادآور شد: ايشان قوت قلبي براي اسرا بودند و وقتي به اين اردوگاه و يا ديگر اردوگاهها مي رفتند آنجا براي اسيران به بهشت تبديل مي شد.
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين اضافه کرد: بزرگواري، کرامت، اخلاق و منش ايشان باعث شده بود تمامي آزادگان به ايشان علاقه مند شوند.
وي ادامه داد: درگذشت ايشان در سال 78 همانند از دست دادن پدري دلسوز و مهربان براي آزادگان بود و اين غم همچنان در وجود علاقه مندان وي احساس مي شود.
فصيحي رامندي در ادامه ياد و خاطره تمامي آزادگاني که هم اکنون در حيات نيستند را گرامي داشت و خدمت به همنوعان را مهمترين توصيه و خواسته ي کساني دانست که مردانه پاي حق و حقيقت ايستادگي کردند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط