شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۵

حسيني، رئيس مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي:

سيد آزادگان مجهز به مهارت مديريت بحران بود

سيد آزادگان در دوران اسارت خود در جنگ تحميلي و اسارت از مهارت مديريت بحران برخوردار بود.

 

رئيس مجمع نمايندگان استان در بزرگداشت ابر فياض گفت: سيد علي اکبر ابوترابي در دوران سخت اسارت به خوبي قادر به مديريت بحران بودند و شايد بسياري از آزاده ها او را نديده بودند ولي پيام او را اجرا مي کردند. 
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حجت الاسلام والمسلمين حسيني در همايش نکوداشت سيد آزادگان حجت‌الاسلام سيد علي‌اکبر ابوترابي که با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان کشوري و استاني و آزادگان و ايثارگران و به همت شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با فشارها و شکنجه هايي که صدام و صداميان بر آنها وارد مي کردند همچنان روح معنوي خود را حفظ کرده بودند و با ايثار و فداکاري پشتيبان يکديگر بودند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به توانمندي هاي استان و خواسته هايي که مردم و مسئولان از مجلس شوراي اسلامي دارند، اشاره کرد.
وي با تأکيد بر اينکه قزوين همواره مهد پرورش بزرگان، علماء و انديشمندان بوده، از رئيس مجلس خواست در راستاي ارتقاء حوزه علميه قزوين که قدمت تاريخي نيز دارد و جزو هفت مدرسه علميه مطرح کشور بوده، توجه جدي داشته باشند.
حسيني در ادامه به توانمندي استان در حوزه کشاورزي اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبري "دشت قزوين بايد حفظ شود" ولي اين خطه بدون آب براي آيندگان باقي نخواهد ماند.
وي با يادآوري مشکل کم آبي قزوين از لاريجاني خواست در سفر خود زماني را براي حل اين مشکل با حضور وزير نيرو و ديگر دست اندرکاران مربوطه، اختصاص دهد.
نماينده مردم قزوين در خانه ملت در ادامه صنعت را يکي از بخشهاي اساسي استان ناميد و با اعلام رکود در اين بخش، تأکيد کرد: قرار بود از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي به هريک از بخشهاي کشاورزي، گردشگري و صنعتي 10درصد اختصاص يابد که متأسفانه اين اقدام تاکنون صورت نگرفته است.
وي در پايان قزوين را در حوزه ي گردشگري داراي قابليتهاي بيشماري خواند و نزديکي پايتخت به اين شهر را دليل ديگري بر توجه به رونق گردشگري در قزوين اعلام کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط