چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۲

نصرتي، شهردار قزوين:

فعاليت سايت قزوين امروز منحصر به فرد است

فعاليت مجازي سايت قزوين امروز در نوع خودش منحصر به فرد است و در حوزه خبري کارهاي مهم در استان قزوين صورت گرفته است.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: فعاليت مجازي سايت قزوين امروز منحصر به فرد است و در حوزه خبري کارهاي مهم در استان قزوين صورت گرفته است.
به گزارش اداره روابط عمومي وامور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در بازديد از سايت قزوين امروز به مناسبت روز خبرنگار افزود: سايت قزوين امروز توانسته پاسخگوي بخشي از نيازهاي مخاطبان باشد.
وي با بيان اينکه بايد از طريق مختلف اطلاع رساني در جامعه صورت گيرد،بيان کرد: نمره خوبي به سايت قزوين امروز مي‌دهيم  چراکه هر جا که نقد باشد نقد کرده و هر جايي که نيازبه روشنگري به وظيفه خود عمل کرده است.
اين مقام مسوول گفت: بازديد از رسانه‌ها يک کار نمادين است و نمي‌شود به دليل محدوديت‌ها از همه رسانه‌ها بازديد کرد.
عليرضا خدابخش مدير سايت قزوين امروز گفت: از زمان راه‌اندازي اين سايت، قابليت‌هاي زيادي از جمله فروش اينترنتي لب تاب و تبلت،بازار اينترتي فروش و ارائه دهنده بليط هاي ارزان قيمت هواپيما به مسافران در اين سايت فراهم شده است.    
در اين ديدار که علي رضا منجم رئيس اداره روابط عمومي شهرداري و فرهاد رشوند مسوول پايگاه اطلاع رساني شهرداري قزوين نيز حضور داشتند با آشنايي با کارکرد سايت قزوين امروز و قزوين شهر، در مورد برخي موضوعات رسانه اي مباحثي را بيان شد و همچنين در اين ديدار برخي موضوعات مربوط به تعامل مديريت شهري با رسانه ها مورد بررسي و توجه قرار گرفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط