چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۲

نصرتي، شهردار قزوين:

رسانه‌ها گوش‌هاي شنوا و چشم‌هاي تيزبين جامعه هستند

رسانه‌ها حلقه ارتباطي بين اعضاي شوراي شهر و شهرداري با شهروندان هستند و بايد ارتباط مديريت شهري و رسانه‌ها قوي‌تر شود.

 

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: رسانه‌ها حلقه ارتباطي بين اعضاي شوراي شهر و شهرداري با شهروندان هستند و ارتباط مديريت شهري و رسانه‌ها قوي‌تر شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در بازديد از هفته نامه حديث و سرپرستي روزنامه کار و کارگر در استان قزوين با تبريک روز خبرنگار افزود: برنامه ديدار با نمايندگان رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار به صورت نمادين انجام شد چرا که با توجه به کثرت رسانه‌ها در قزوين و در پيش بودن برنامه‌هاي بزرگداشت روز قزوين بازديد از همه نشريات غيرممکن است.
وي در بخش ديگري از سخنانش بيان کرد: رسانه‌ها گوش‌هاي شنوا و چشم‌هاي تيزبيني براي ترقي جامعه به حساب مي‌آيند.
اين مقام مسوول با اظهار اميدواري مبني بر اينکه ارتباط مديريت شهري و رسانه‌ها قوي‌تر شود، افزود: معتقدم هر قدر رسانه‌ها هوشيارتر و بيدارتر باشند موجب پاسخگويي مسئولان خواهد بود.
وي ادامه داد: هفته نامه حديث يکي از موفق ترين رسانه هاي مکتوب استان قزوين است.
در ادامه علي‌رضا منجم، رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين گفت: هفته نامه حديث بيشترين ميزان درج اخبار را به مديريت شهري داشته است و با ايجاد صفحه بلديه اکثريت اخبار شهري را پوشش مي‌دهد.
علمحمد مرادي سردبير هفته نامه حديث قزوين در اين آيين گفت: شهرداري همکاري خوبي با رسانه هاي داشته است و ضروري است شهرداري در ابعاد ملي به رسانه هاي توجه کند.
گفتني است؛ در اين بازديد رضا منجم رئيس اداره روابط عمومي شهرداري و فرهاد رشوند مسوول پايگاه اطلاع رساني شهرداري قزوين نيز حضور داشتند.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط