یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۹

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب تابلوهاي علائم ترافيکي و نامگذاري معابر ناحيه انديشه قزوين

نصب تابلوهاي علائم ترافيکي در ناحيه انديشه واقع در منطقه سه شهرداري قزوين به اتمام رسيده و اکنون نصب تابلوهاي نامگذاري معابر در اين ناحيه در حال انجام است.

 

عبدالعلي دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: نصب تابلوهاي علائم ترافيکي در ناحيه انديشه به اتمام رسيده و اکنون نصب تابلوهاي نامگذاري معابر در اين ناحيه در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود:تابلوهاي علائم ترافيکي در ناحيه انديشه به منظور سهولت در تردد و ايجاد نظم ترافيکي در سطح اين ناحيه نصب شده است و اين اقدام يکي از خواسته‌هاي شهروندان ناحيه انديشه بود.
وي با اشاره به نصب تابلوهاي نامگذاري معابر ناحيه انديشه بيان کرد: براي خدمت رساني هرچه بيشتر به شهروندان اين ناحيه و سهولت در شناسايي آدرس مكان مورد نظر، نصب تابلوهاي نام‌گذاري معابر در حال انجام است.
دربندي‌زاده گفت: در نجف آباد نصب تابلوهاي نام گذاري به اتمام رسيده و در وثوق آباد و حسن آباد در حال انجام است و اين اقدام هم يکي از درخواست‌هاي مهم شهروندان بود.
وي تصريح کرد: همچنين براي ارائه خدمات بهتر به شهروندان اين ناحيه، نزديک به يک کيلومتر درخت کاري ريفوژ مياني بلوار انديشه انجام شده است.
اين مقام مسوول بيان کرد: ناحيه انديشه شامل محلات نجف آباد، وثوق آباد، حسن آباد و اراضي تعاوني نيروي انتظامي است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط