شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين:

خبرگزاري مهر در قزوين يک برند و الگوي رسانه‌اي است

عملکرد خبرگزاري مهر در استان قزوين در طول سال‌هاي گذشته با استفاده از افرادي متعهد و حرفه اي، اين رسانه را به يک برند و الگويي در عرصه رسانه‌هاي استان تبديل کرده است.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: عملکرد خبرگزاري مهر در استان قزوين در طول سال‌هاي گذشته با استفاده از افرادي متعهد و حرفه اي، اين رسانه را به يک برند و الگويي در عرصه رسانه هاي استان تبديل کرده است.
مهر: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين با حضور در دفتر خبرگزاري مهر، با تبريک روز خبرنگار از تلاش فعالان اين رسانه تقدير کرد.

مسعود نصرتي در اين ديدار گفت: 17 مرداد بهانه اي براي تبريک به خبرنگاران و تقويت انگيزه آنها در اين عرصه مهم و سنگين است که به نمايندگي از سوي اعضاء شوراي اسلامي شهر قزوين از تلاش همه خبرنگاران به پاس خدمت ايثارگرانه و مهم تجليل مي کنيم.
شهردار قزوين بيان کرد: رسانه ها بدون شک حلقه واسط بين مديريت شهري و شهروندان محسوب مي شوند و با اطلاع رساني درست و منطقي موجب بيداري مجموعه ها و مديران شهري براي خدمت رساني مي‌شوند.

نصرتي تصريح کرد: شما خبرنگاران نقش کليدي داريد، لذا از رسانه ها انتظار داريم با بيان حقوق شهروندي موجب شوند تا مسئولان پاسخگو شوند و زمينه مشارکت بيشتر مردم هم فراهم شود.

اين مسئول يادآور شد: از نظر اينجانب مديريت شهري با همه تلاش هايي که شده در وضعيت متوسط قرار دارد و مسير طولاني تا وضعيت ايده آل در پيش داريم و براي موفقيت در اين راه به کمک و همراهي رسانه ها نيازمنديم.

شهردار قزوين گفت: اعتقاد راسخ داريم به هر ميزان رسانه هاي استان تقويت شوند و حرفه اي عمل کنند موجب تقويت مديريت شهري خواهند شد و هرگز نبايد از انتقاد رسانه ها اگر منطقي و سازنده باشد نگران بود بلکه بايد براي رفع مشکلات استفاده کرد.
   
                                      
نصرتي افزود: خبرگزاري مهر در استان قزوين با مسئوليت فردي باسابقه در عرصه رسانه توانسته موفق عمل کند و بدون اغراق اين خبرگزاري در استان قزوين به عنوان برند و الگويي حرفه اي مطرح است و بسيار تاثيرگذار عمل کرده است.

وي بيان کرد: فضاي کوچک اما صميمي شما نشان مي دهد با فضاي محدود و تعداد کم هم مي توان با علاقه و تخصص و تعهد قوي و موفق عمل کرد و الگو بود و انصافا گزارشهاي اين رسانه کيفي و بدور از حاشيه و در مسير طرح و حل مشکلات اجتماعي قابل توجه است.

شهردار قزوين اظهار کرد: در بازديد از ساير رسانه ها و نشريات هم مشخص شد بيشتر رسانه هاي استان به ويژه خبرگزاري مهر از کمبود فضا و نداشتن مکاني مناسب در مضيغه هستند که به منظور حمايت از فعالان عرصه خبر آمادگي کامل داريم در طرحي حساب شده براي تامين زمين و ساخت مجتمع خبرنگاران و رسانه هاي استان براي استقرار متمرکز نشريات و خبرگزاري هاي استاني همکاري کنيم.
                       
در ادامه عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين هم با تقدير از خدمات همکاران رسانه ها اظهار کرد: بدون شک خبرگزاري مهر در قزوين يکي از بي حاشيه ترين و منطقي ترين رسانه هاي استان است که با دوري از جنجال‌هاي سياسي و بي فايده صرفا در مسير عمل به رسالت خبري حرکت کرده و انتقادات خبرگزاري هم در قالب گزارش سازنده و بدون تخريب بوده است.

وي افزود: اين خبرگزاري به دليل اعتبار و کيفيتي که از نظر تنظيم و اصالت خبر دارد به عنوان منبع خبري بسياري از نشريات استاني تلقي مي شود و توانسته جايگاه خود را بخوبي و بحق در ميان مردم و مسئولان استان پيدا کند.
                               اخلاق مداري و وجدان کاري سرلوحه کار است

در ادامه محمدرضا جباري سرپرست خبرگزاري مهر استان قزوين با تشکر از نگاه رسانه اي شهردار اظهار داشت: خوشبختانه عليرغم بيشترين انتقاداتي که از سوي رسانه ها نسبت به شهرداري صورت مي گيرد شاهد بيشترين تعامل از سوي شهرداري قزوين با خبرنگاران هستيم و در بيشتر موارد هم همين نهاد به کمک خبرنگاران شتافته است.

وي افزود: نگاه به اهميت رسانه که در عمل هم آن را شهرداري قزوين نشان داده قابل تقدير است و اميدواريم همه مسئولان نسبت به رسانه و خبرنگاران ديدگاهي مثبت و سازنده و منطقي داشته باشند.

جباري تصريح کرد: بسيار خوشحاليم که مسئولان و مردم کار حرفه اي و کيفي را درک مي کنند و قدردان آن هستند و ما هم در خبرگزاري مهر همه تلاش خود را بکار بسته ايم تا بدور از حاشيه که هيچ منفعتي براي مردم ندارد و شرع و اخلاق نيز آن را نمي پسندد فقط در راستاي رسالت خبري که همانا انعکاس درست و دقيق و واقعي خبرها، بيان مشکلات و کمک به تسريع در حل آنها و پاسخگو کردن مسئولان و در نهايت توسعه استان است حرکت کنيم.

وي يادآورشد: کمبود امکانات هر چند خبرنگاران را با مشکلات جدي مواجه مي کند اما عشق و علاقه همکاران ما در مهر به اين حرفه و انگيزه خدمت رساني به مردم موجب شده همچنان در اين عرصه با اشتياق کار کنند.

در اين مراسم لوح يادبود شهردار قزوين به همکاران خبرگزاري مهر اهداء شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط