پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۶

نصرتي، شهردار قزوين در بازديد از خبرگزاري تسنيم:

قزوين نهمين شهر کشور در اجراي طرح جامع ترافيک است

قزوين نهمين شهري است که طرح جامع حمل و نقل و ترافيک را اجرا کرده و رسانه‌ها بايد سعي کنند اطلاع رساني اين موارد را به مردم به نحو مطلوبي انجام دهند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: قزوين نهمين شهري است که طرح جامع حمل و نقل و ترافيک را اجرا کرده و رسانه‌ها بايد سعي کنند اطلاع رساني اين موارد را به مردم به نحو مطلوبي انجام دهند.
 تسنيم- مسعود نصرتي شهردار قزوين در بازديدي به همراه عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري و فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع رساني شهرداري از دفتر خبرگزاري تسنيمدر قزوين با تبريک روز خبرنگار افزود: باعث خوشحالي بنده و همراهان است که به بهانه روز خبرنگار تجديد ديداري با فعالان رسانه اي استان داشته باشيم.
شهردار قزوين افزود: رسانه‌ها حلقه واصل بين مجموعه مديريت شهري و مردم هستند و بايد تلاش کنند که اين وظيفه خطير را به خوبي به انجام برسانند.
وي تعصب به پيشرفت شهر به همراه تخصص خبرنگاران خبرگزاري تسنيم و روزنامه صبح وطن قزوين را ارزشمند توصيف و تصريح کرد: براي پيشبرد اهداف شهر يک مديريت متحد شهري تشکيل داديم که علاوه بر مجموعه شهرداري و شوراي اسلامي شهر، رسانه ها هم يکي از اين مجموعه مديريت متحد شهري محسوب مي شوند.
نصرتي با تقدير از همراهي مدبران اعضاي شوراي اسلامي شهر با شهرداري قزوين عنوان کرد: مردم در مجموع انتظاراتي از مديريت شهري دارند و برعکس آن يک انتظاراتي مجموعه مديريت شهري از مردم دارند که انعکاس اين انتظارات به عنوان حلقه اصلي و رابط وظيفه رسانه هاست که معتقدم در اين باره نقش مهمي دارند.
شهردار قزوين اظهار کرد: انتظاراتي که از رسانه‌هاي استان مي رود اين است که با انتقادات سازنده و نگاه تخصصي به موضوعات، مجموعه مديريت شهري را در نيل به اهداف از پيش تعيين شده همراهي کنند.
وي با اشاره به امکانات شهري فراهم شده خوب در قزوين افزود: در کل کشور هفت شهر مرکز کنترل ترافيک دارند که قزوين هم يکي از آنهاست و بعد از 8کلان شهر کشور، قزوين نهمين شهري است که طرح جامع حمل و نقل و ترافيک را اجرا کرده است و رسانه ها بايد سعي کنند اطلاع رساني اين موارد را به مردم به نحو مطلوبي انجام دهند.
تعامل شهرداري قزوين با رسانه‌ها مطلوب است
محمدکريم کاظم پور، سرپرست خبرگزاري تسنيم استان قزوين و سرپرست روزنامه صبح وطن قزوين نيز با تبريک روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل رسانه ها با مجموعه هاي مديريتي و اطلاع رساني دقيق از فعاليت هاي انجام شده سبب حل بسياري از مشکلات موجود در جامعه مي شود.
سرپرست خبرگزاري تسنيماستان قزوين افزود: خوشبختانه مجموعه شهرداري قزوين همکاري خوبي با رسانه ها دارد و توجه به مقوله اطلاع رساني و بحث خبر و خبرنگاران کار ارزشمندي است که از سوي مجموعه شهرداري در حال انجام است.
رئيس شوراي نظام صنفي رسانه اي کشور افزود: ارتباط مجموعه رسانه اي شهرداري قزوين با توجه حضور آقاي عليرضا منجم به عنوان رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري بسيار عالي است و حضور کارشناسان توانمند و متخصص خبري در حوزه ارتباط رسانه اي شهرداري جاي تبريک به شما دارد.
وي در قسمتي ديگري از سخنانش با اشاره به تحولات توسعه اي بزرگ شهري در 5 سال اخير گفت: حقيقتا شما کار و فعاليت را براي شهردار بعدي سخت کده ايد چرا که به واسطه تحولات رو به رشد اخير توقعات شهروندان بسيار بالا رفته است.
عليرضا منجم، رئيس اداره روابط عمومي و امو بين الملل شهرداري قزوين نيز گفت: روزنامه صبح وطن قزوين به عنوان دومين روزنامه استان قزوين در اين مدت انتشار همکاري قابل ملاحظه اي با مجموعه مديريت شهري داشته است که قابل تقدير است.
وي با اشاره به جايگاه محمد کريم کاظم پور در شوزاي نظام صنفي رسانه اي کشور بيان کرد: براي شهرداري قزوين مغتنم است از توانايي ايشان در کشور به نفع قزوين استفاده کند.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط