پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۶

نصرتي، شهردار قزوين در بازديد از روزنامه همشهري:

عملکرد همشهري در ارتقاي فرهنگ شهروندي موثر است

شهردار قزوين در آستانه روز خبرنگار به همراه جمعي از مديران شهري از تحريريه و سرپرستي روزنامه همشهري بازديد کردند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: روزنامه همشهري برخاسته از مديريت شهري است و همين موضوع سبب شده اين رسانه در سال هاي اخير در تحقق فرهنگ زندگي شهري نقش بسزايي داشته باشد.
همشهري: مسعود نصرتي در اين بازديد با قدرداني از عملکرد تاثير گذار روزنامه همشهري در اشاعه فرهنگ شهروندي گفت: روزنامه همشهري برخاسته از مديريت شهري است و همين موضوع سبب شده اين رسانه در سال هاي اخير در تحقق فرهنگ زندگي شهري نقش بسزايي داشته باشد.
وي با بيان اينکه خبرنگاران بازوي قدرتمند شهرداري در پيشبرد اهداف مديريت شهري هستند، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ شهروندي مي‌تواند مانع تحميل بسياري از هزينه هاي اضافي براي مديريت شهري شود و کمک به تحقق اين خواسته تنها از اهل رسانه ساخته است.
نصرتي گفت: ظرفيت ايجاد شده در روزنامه همشهري براي طرح مباحث شهري براي توسعه و ارتقاي شهرها ستودني است و بايد شهرداري با حمايت از اين نشريه فضا را براي پيشبرد هر چه بهتر اين هدف فراهم کند.
وي افزود: همشهري به عنوان روزنامه تخصصي مديريت شهري در سال هاي اخير تجربيات ارزشمندي در کلانشهر تهران کسب کرده است که مي توان از اين ذخيره ارزشمند در توانمندسازي مديريت شهرهاي ديگر سود جست.
نصرتي يادآوري کرد: شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين آمادگي دارد تا در قالب تفاهم نامه آموزشي و پژوهشي با موسسه همشهري براي آموزش خبرنگاران متخصص در حوزه مديريت شهري و حقوق شهروندي همکاري لازم به عمل آورد.
نصرتي تصريح کرد: شهرداري قزوين با قدرداني از عملکرد روزنامه همشهري قزوين بر تداوم ارتباط بيشتر با اين نشريه براي ايجاد زيرساخت هاي فرهنگي تاکيد دارد و از همه مديران سازمان هاي زير مجموعه شهرداري مي خواهد تعامل بيشتري با اين روزنامه داشته باشد.
تعامل دو سويه با مديران شهري
در اين ديدارحسين چگيني، نماينده سرپرست روزنامه همشهري قزوين با ارائه گزارشي از روند انتشار نشريه گفت: ارتقاي فرهنگ شهروندي يکي از دغدغه هاي گروه همشهري به عنوان يک نشريه تخصصي مديريت شهري است که دستيابي به اين هدف نيازمند تعامل دو سويه با مديران است.
در اين بازديد سعيد وزيري نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين، علي رضا منجم رئيس اداره روابط عمومي شهرداري و فرهاد رشوند مسوول پايگاه اطلاع رساني شهرداري قزوين نيز حضور داشتند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط