چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۵

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

بازسازي 10 امامزاده و 10 مسجد محلي در دستور کار شهرداري قزوين

بازسازي 10 امامزاده و 10 مسجد محلي در منطقه دو و سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد كه در يك برنامه سه ساله اين پروژه‌ها به اتمام خواهد رسيد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: بازسازي 10 امامزاده و 10 مسجد محلي در منطقه دو و سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد كه در يك برنامه سه ساله اين پروژه‌ها به اتمام خواهد رسيد.
فارس- مسعود نصرتي با اشاره به هفته قزوين در شهريور ماه اظهار كرد: در اين هفته برنامه‌هاي مختلفي برگزار مي‌شود تا گذشته پرافتخار و چهره‌هاي ماندگار اين شهر به گردشگران معرفي شود تا گردشگران داخلي و خارجي اين شهر را بيشتر بشناسند.
وي با اشاره به اينكه در يازده هفته قبل از روز قزوين امسال، يك پروژه مهم در هر هفته به مردم اطلاع‌رساني مي‌شود، گفت: اين هفته به اهميت امامزاده حسين (ع) به عنوان چهارمين حرم اهل بيت (ع) پرداخته شده است.
شهردار قزوين با بيان اينكه سال‌ گذشته در روز قزوين، دبيرخانه مجمع جهاني شهرهاي اسلامي در سراي سعدالسلطنه قزوين تشكيل شده است، بيان كرد: تشكيل اين دبيرخانه اتفاق بي‌نظيري بود كه بايد از آن استفاده بهينه در توسعه اين شهر كرد.
اين مسئول با اشاره به اينكه ايجاد اين دبيرخانه در قزوين موجب تبديل اين شهر به رفت و آمد گردشگران شهرهاي اسلامي مي‌شود، گفت: تحقق اين رويداد بزرگ نياز به زيرساخت‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري در اين شهر دارد كه برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين باره صورت گرفته است.
وي افزود: يكي از اين برنامه‌ها بازسازي 10 امامزاده و 10 مسجد محلي در منطقه دو و سه شهرداري قزوين برنامه‌ريزي شده است كه در يك برنامه سه ساله اين پروژها به اتمام مي‌رسد.
شهردار قزوين به طرح تملك امامزاده حسين (ع) اشاره كرد و گفت: اين طرح يك پروژه بين‌المللي ا‌ست كه در دستور كار شهرداري قزوين قرار دارد و برآورد اوليه آن 106 ميليارد تومان بوده و متولي اجراي اين پروژه را سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين به عهده گرفته است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط