یکشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۰۸

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

878 اخطار کتبي براي ممانعت از ساخت و ساز غير مجاز

در سه ماهه اول سال جاري بيش از 878 مورد اخطار کتبي توسط واحد اجرائيات منطقه دو شهرداري صادر شده است.

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: در سه ماهه اول سال جاري از ده مورد وظايف اين واحد، 878 مورد مربوط به ممانعت از ساخت و ساز و تعميرات غير مجاز بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25درصد افزايش داشته است .

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از اقدامات فوق بيشترين اقدامات انجام شده مربوط به اخذ 123 مورد تعهد کتبي از متخلفان ساخت و ساز بوده  و بعد از آن 37 مورد بازديد و رفع خلاف به هنگام ساخت و ساز بوده است که نسبت به سال قبل 18درصد رشد داشته است.
صادقي در ادامه تشريح عملکرد سه ماهه اول 93 واحد اجرائيات منطقه دو شهرداري قزوين بيان کرد: از ديگر اقدامات اين واحد مربوط به جمع آوري 60 مورد وسايل و لوازم کار دستفروشان وارائه 134 مورد اخطار کتبي به مغازه داران براي جلوگيري از سد معبر است.
صادقي اضافه کرد: جمع آوري 194 مورد وسايل و لوازم متخلفان ساخت و ساز و دريافت 76 مورد حکم قضايي براي ممانعت از کار از جمله اجراي احکام صادره از سوي واحد اجراي احکام براي تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز از ديگر اقدامات واحد اجرائيات است.
صادقي در پايان با تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت شهروندان با مأموران واحد اجرائيات از آنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غير مجاز، سد معبر، دستفروشان مزاحم و غيره که آسايش و آرامش آنان را برهم زده و منظر شهري را به مخاطره مي اندازد با سامانه 137 تماس حاصل کنند.

 

تصاویر مرتبط