دوشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۰۲

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه2شهرداري به 1224پيام مردمي در سه ماهه اول 93

مدير شهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 1224تماس در سه ماهه اول 93خبرداد.


فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در سه ماهه اول 93 با سامانه137منطقه 2 شهرداري1224تماس گرفته شده كه 465 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت، لكه گيري و نگهداري معابر بوده است .
صادقي افزود: بعداز مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر 300مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کنند.
 تعداد زيادي از درخواستها، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل شود.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
 از 1224پيام دريافت شده به1133پيام رسيدگي واقدام شده و91پيام در دست بررسي مي باشد.

 

تصاویر مرتبط