شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

در پنجمين شنبه؛

احداث دومين بوستان بانوان شهر قزوين به زودي آغاز مي‌شود

عمليات اجرايي احداث دومين بوستان بانوان شهر قزوين در شهرک مينودر با اعتبار 30 ميليارد ريال به زودي آغاز مي‌شود.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: از اواسط تيرماه سال جاري عمليات عمراني احداث دومين بوستان بانوان در شهرک مينودر در زميني به مساحت دو هکتار آغاز مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي افزود: احداث بوستان بانوان در شهرک مينودر از پروژه‌هاي عمراني منطقه سه شهرداري قزوين در سال جاري است که در زميني به مساحت دوهکتار در بلوار شهيد صياد شيرازي (جنب ايستگاه آتش نشاني) احداث مي‌شود.
وي درباره اعتبارات اين پروژه گفت: براساس برآورد صورت گرفته، اعتبار مورد نياز براي انجام اين پروژه 30 ميليارد ريال است.
وي ابراز اميدواري کرد: باتوجه به نياز ساکنان منطقه مينودر به فضاي سبز و بوستان، اجراي اين گونه پروژه‌ها مي‌تواند زمينه رضايت مندي ساکنان اين مناطق را در پي داشته باشد و سعي مي شود اين پروژه در حداقل زمان ممکن اجرايي شود.
نصرتي بيان کرد: اين بوستان داراي امکاناتي نظير مبلمان، ست‌هاي ورزشي، کافي شاپ، سرويس بهداشتي، آبخوري، سردرب، آلاچيق و امکانات و تسهيلات ويژه بوستان بانوان و غيره است.
شايان ذکراست، مسعود نصرتي، شهردار قزوين در نشست خبري ارديبهشت ماه 93 وعده داده بود که تا هفته قزوين(شهريور) هر شنبه از طريق رسانه‌ها، پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري و کلنگ زني شهرداري قزوين به شهروندان معرفي مي‌شود.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط