شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

عرشيان، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

با اجراي طرح پياده راه خيام کيفيت خدمات رساني به شهروندان افزايش مي يابد

با اجراي طرح پياده راه خيام کيفيت خدمات رساني به شهروندان افزايش مي يابد.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت:با اجراي طرح پياده راه خيام کيفيت خدمات رساني به شهروندان افزايش مي يابد..
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: در ادامه سلسله جلساتي که براي هماهنگي به منظور اجراي طرح پياده راه خيام برگزار شده است، جلسه اي باحضور نمايندگان سازمان هاي مجموعه مديريت شهري قزوين برگزار شد.
وي اضافه کرد: در اين جلسه دغدغه هاي سازمان هاي خدمات رسان شهري از زواياي مختلف مورد بحث و بررسي قرار گرفت تا با هم انديشي، تدابيري اتخاذ شود که در نتيجه آن اجراي طرح پياده راه خيام مشکلي براي شهروندان قزويني ايجاد نکند.
 مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: هر طرحي که اجرا مي شود اگر قبل از مرحله اجرا زواياي مختلف آن طرحي مورد بررسي دقيق و کارشناسانه قرار نگيرد، ممکن در حين اجرا مشکلاتي را به وجود آورد.
عرشيان عنوان کرد: به اين منظور مقرر شد طرح جامعي تدوين شود که با اجراي آن شهروندان در دريافت خدمات شهري باکوچکترين مشکلي روبرو نشوند.
وي با بيان اين که مردم نگران کيفت دريافت خدمات شهري نباشند، تصريح کرد: با اجراي اين طرح کيفيت خدمات ارائه شده به شهروندان افزايش مي يابد بنابراين جاي نگراني از اين بابت وجود ندارد.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با اجراي اين طرح به لحاظ ترافيکي عملکرد خبابان طالقاني بهبود يافته و گره ترافيکي که در محدوده سه راه خيام و خيابان طالقاني وجود دارد به طور کامل برطرف مي شود.
عرشيان خاطرنشان کرد: از منظر زيباسازي نيز فضاي زيباتري براي شهروندان ايجاد شده و با تدابير انديشيده شده مشکلي در روند نظافت و خدمات سازمان پسماند ايجاد نمي شود.
يادآور شد: با هماهنگي هاي صورت گرفته هيچ گونه خللي در خدمات رساني سازمان آتش نشاني و اورژانس در شرايط بحراني وجود نداشته و به دليل حضور پليس محله در اين محدوده با افزايش امنيت و کاهش سرقت در اين محدوده از شهر قزوين روبرو خواهيم بود.
پايان پيام

تصاویر مرتبط