شنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۷

پورزرندي، مديرعامل بانک شهر:

بانک شهر به صورت تخصصي به شهرداري‌ها خدمات ارائه مي‌کند

بانک شهر به صورت تخصصي به مشتريان خود به خصوص شهرداري‌ها خدمات ارائه مي‌کند.

 

مديرعامل بانک شهر گفت: بانک شهر به صورت تخصصي به مشتريان خود به خصوص شهرداري‌ها خدمات ارائه مي‌کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حسين محمد پورزرندي مديرعامل بانک شهر در نشست تخصصي بين مديران بانک شهر، اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، مديران شهرداري قزوين و مديران شهرداري بغداد که به ميزباني و همت شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: موضوعات فرهنگي و اقتصادي از زمينه‌هاي ارتباطي با شهرهاي اسلامي است که بانک شهر مي‌تواند در زمينه اقتصادي ارتباط خوبي با شهرداري بغداد داشته باشد.
وي بيان کرد: ترافيک و آلودگي و تامين منابع مالي از مهمترين مشکلات شهرها در دنيا است که city بانک‌ها تلاش دارند در زمينه مالي گام‌هاي خوبي بردارند.
اين مقام مسوول با بيان اينکه بانک شهر به صورت تخصصي به مشتريان خود به خصوص شهرداري‌ها خدمات ارائه مي‌کند، گفت: بانک شهر از پروژه‌هاي عمراني شهرداري‌ها حمايت مي‌کند.
وي افزود: اين بانک آمادگي دارد تا در زمينه اقتصادي با شهرداري بغداد نيز تفاهم نامه‌اي امضا کند.
پورزندي بيان کرد:تاکنون در زمينه اقتصادي با شهرهاي اسلامي ارتباط خاصي نداشتيم و برگزاري اين نشست‌ها وحدت و انتقال تجربه‌ها را در زمينه اقتصادي با هدف توسعه شهرهاي اسلامي به خوبي فراهم مي‌کند.
در پايان اين نشست بين اعضاي حاضر، مذاکرات افتتاح شعبه بانک شهر در شهر بغداد و انجام سرمايه‌گذاري در شهر بغداد براي هماهنگي برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي توسط مديران بانک شهر انجام شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط