پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۵

شهردار کاظمين:

به دنبال همفکري و اتحاد بيشتر با شهرداري قزوين هستيم

عملکرد شهرداري قزوين در برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي در سال گذشته قابل تقدير است.

 

معاون شهردار بغداد و شهردار کاظمين گفت: عملکرد شهرداري قزوين در برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي در سال گذشته قابل تقدير است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ عصام جواد کاظم در نشست تخصصي بين مديران بانک شهر، اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، مديران شهرداري قزوين و مديران شهرداري بغداد که به ميزباني و همت شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: شهرداري بغداد عضو انجمن‌هاي بين‌المللي است و در مجموعه هاي که در زمينه شهرهاي اسلامي و تاريخي فعاليت دارند عضو مي باشد.
وي بيان کرد: اجلاس جهاني شهراسلامي که در شهر قزوين برگزار شد بسيار با کيفيت بود و ما را جذب کرده تا بتوانيم در مرحله بعد اين مجمع جهاني را در شهر بغداد برگزار کنيم و از تجربيات شما استفاده کنيم.
وي با اظهار اينکه يکي از دلايل موفقيت شهرداري قزوين در مجمع جهاني نحوه همکاري‌ها بوده است، گفت: ما به دنبال همفکري و اتحاد بيشتر با شهرداري قزوين هستيم.
اين مسوول اظهار کرد: مقدمات اوليه براي برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي در شهر بغداد انجام شده است که اميدواريم بتوانيم از تجربه‌هاي شهرداري قزوين در اين زمينه استفاده کنيم.
مديرکل روابط عمومي شهرداري بغداد نيز گفت: عمليات اجرايي پروژه بهسازي و نوسازي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين با کمترين هزينه انجام شده است.
حکيم عبدالزهره در بازديد از مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين افزود: اجراي پروژه بهسازي و نوسازي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين با کمترين هزينه از موفقيت‌‎هاي شهرداري قزوين است.
وي بيان کرد: در بازديدي که از قزوين داشتيم پروژه بهسازي و نوسازي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين از پروژه‌هاي بي‌نظير شهرداري قزوين است.
مديرکل روابط عمومي شهرداري بغداد گفت: اجراي اين پروژه نسبت به پروژه‌هاي شهر بغداد با کمترين هزينه انجام شده است.
پايان پيام
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط