سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

نبوي‌فر، مدير آموزش شهرداري قزوين خبر داد؛

راه اندازي نرم افزار جام فردي در شهرداري قزوين

نرم افزار جام فردي آموزش نيروي انساني در شهرداري قزوين راه اندازي شد.

مدير آموزش شهرداري قزوين گفت: اين اقدام در پي  تكميل و ارسال اطلاعات آموزشي و فردي كاركنان واجد شرايط در نرم افزار جام و پيوستن شهرداري قزوين به شبكه آموزشي كشور كه از طريق سازمان شهرداري ها پشتيباني مي گردد، راه اندازي شد.

سيد مسعود نبوي فر با بيان اين مطلب كه اين سامانه با همت و تلاش كاركنان آموزش و مساعدت كارشناسان سازمان آمار و فناوري اطلاعات راه اندازي شده افزود:  در اين سامانه كليه فرايندهاي آموزشي پرسنل از درخواست برگزاري دوره هاي آموزشي مرتبط با نيازهاي شغلي و فردي تا برگزاري آزمون، نظرسنجي، اثر بخشي و ... از طريق آموزش از راه دور صورت گرفته و كاركنان با دسترسي به كليه اطلاعات پرسنلي و آموزشي خود مي توانند آرشيوي از گواهينامه برنامه هاي آموزشي خود را در اختيار داشته باشند .
مدير آموزش شهرداري اظهار کرد: اين طرح شامل تمام كاركنان شهرداري به استثناي كاركنان حجمي، شركتي، ساعتي و زير ديپلم مي شود و افراد واجد شرايط  مي توانند از اين پس با مراجعه به پرتال داخلي شهرداري و طي مسير خدمات الكترونيك و آموزش منابع انساني (جام فردي) با استفاده از مرورگر internet explorer با وارد نمودن كد پرسنلي و رمز عبور، وارد اين سامانه شده و از خدمات آن بهره مند شوند.
نبوي فر افزود: كاربران مي توانند در صورت بروز هرگونه مشكل و سئوالي، با شماره تلفن 2239287 تماس حاصل کنند.
وي خاطر نشان كرد: تمامي حوزه ها، معاونت ها و سازمان هاي شهرداري به غير از سازمان هاي تاكسيراني، فرهنگي-ورزشي و آرامستان ها هم اكنون قادر به استفاده از نرم افزار مذكور بوده و انتظار مي رود با توجه به تخصص و شرح وظايف خاص خود، با در اختيار گذاشتن محتواي آموزشي به صورت فايل، كتاب، CD و ...، اين حوزه را در برگزاري دوره هاي غير حضوري ياري کنند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط