یکشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۳

با حکم وزير کشور؛

همداني به عنوان مديرکل دفتر حمل و نقل و ترافيک وزارت کشور منصوب شد

دکتر سيد مهدي يدي همداني با حکم وزير کشور به عنوان مديرکل دفتر حمل و نقل و ترافيک وزارت کشور و دبير شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور منصوب شد.

 

دکتر سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با حکم وزير کشور به عنوان مديرکل دفتر حمل و نقل و ترافيک وزارت کشور و دبير شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور منصوب شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و بنا به پيشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي به موجب اين حکم جنابعالي را به سمت "مديرکل حمل و نقل و ترافيک و دبير شورايعالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور" منصوب مي‌نمايم.
در ادامه اين حکم آمده است؛ سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي دقيق و روزآمد در امور مربوط به ترافيک و حمل و نقل درون شهري، بررسي و بازنگري در قوانين و آئين‌نامه‌هاي مربوطه، تلاش در راستاي توسعه و تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي، همکاري با ساير دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط با حمل و نقل و ترافيک و برگزاري منظم و مستمر جلسات شورايعالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور از جمله وظايفي است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ايزدسبحان و در راستاي اهداف و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد در بخش مهم حمل و نقل نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش نمائيد.
در پايان اين حکم آمده است؛ توفيق روزافزونتان را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت اله العظمي خامنه اي((مدظلله العالي)) از درگاه پروردگار قادر متعادل خواستارم.
بر اساس اين گزارش؛ دکتر سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، داراي سوابق تحصيلي دکتري، مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل، دانشکده مهندسي عمران، دانشگاه علم و صنعت ايران 1390، كارشناسي ارشد، مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل، دانشكده مهندسي عمران، دانشگاه علم و صنعت ايران 1381، كارشناسي، مهندسي عمران- عمران، دانشكده فني و مهندسي، دانشگاه زنجان 1379و ديپلم، رياضي – فيزيك، دبيرستان شهيد بابايي (تيزهوشان)، قزوين 1375 مي‌باشد.
 بر اساس اين گزارش؛ همداني عضو بورس هيأت علمي دانشگاه بين المللي امام خميني قزوين، عضو نظام مهندسي ساختمان استان تهران از سال 1382 تا 1385 و عضو نظام مهندسي ساختمان استان قزوين از سال 1385 تاکنون است.
در اين گزارش آمده است؛ معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از مهر 1384تاکنون،      رئيس هيأت مديره سازمان اتوبوسراني قزوين و حومه از آبان 1384تاکنون، رئيس هيأت مديره سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني قزوين از آبان 1384 تاکنون، رئيس هيأت مديره سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين از آبان 1384 تاکنون،، رئيس هيأت مديره سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از سال 1390 تاکنون ، رئيس ستاد معاينه فني خودرو شهر قزوين از آذر 1384تاکنون، رئيس مركز آموزش علمي كاربردي شهرداري قزوين از شهريور 1389 تاكنون و مدير امور قراردادها، شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافيک تهران از 1382 تا 1384 از جمله سوابق شغلي ايشان است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط