منطقه دو شهرداری قزوین پاسخگوتر از همیشه؛ ثبت 110 پیام مردمی در سامانه 137
عصارزاده مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مرداد ماه امسال 100 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت و پیگیری رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه 137 به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.
وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.
این مسوول گفت: در همین راستا در مرداد ماه امسال 110 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که امیدواریم توانسته باشیم این مشکلات را برطرف کرده باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: سامانه 137 یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.
پایان پیام.