دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۹

95 پرونده مردمی در کمیسیون ماده پنج مطرح و مورد بررسی قرار گرفت

باجلان، رییس اداره طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از بررسی 95 پرونده مردمی در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ باجلان با اعلام خبر فوق بیان کرد: این بررسی در نیمه نخست سال جاری اتفاق افتاده که در این راستا 4 جلسه کمیسیون تشکیل شده است.

وی گفت: بر اساس بند 7 قانون شورايعالي شهرسازي و معماري، تغييرات در طرح تفصيلي شهري پس از بررسي و تصويب در كميسيون ماده 5 ملاك صدور پروانه براي شهرداري‌ها خواهد بود، بر این اساس جلسات كميسيون ماده 5 بر اساس برنامه زمانبندي به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداری و به دبيري اداره كل راه و شهرسازي استان و ساير دستگاه‌هاي عضو كميسيون برگزار و منجر به صدور آراء كميسيون می‌گردد.

باجلان افزود: در این مدت از 32 پلاک مردمی توسط کارشناسان اداره طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین جهت تصمیم‌گیری‌های لازم و بررسی دقیق پرونده‌ها قبل از ارسال به کمیسیون ماده پنج بازدید به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در این جلسات درباره افزایش سطح کیفیت زندگی و نحوه اعمال ضوابط و وضع قوانین موثر در ساخت و ساز بحث و تصمیمات لازم اتخاذ می‌گردد و همچنین بررسی تغییرات مورد نیاز مناطق در ضوابط، پیگیری مطالبات و درخواست‌های شهروندان و رونق ساخت و ساز از موضوعات مطرح شده در این جلسات است.

تصاویر مرتبط