پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۰

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تأمین خودروهای مورد نیاز انتخابات توسط سازمان تاکسیرانی قزوین

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تأمین خودروهای مورد نیاز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با تخصیص بیش از 650 دستگاه تاکسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه به این که همواره در دوره های مختلف انتخابات، تأمین خودروهای مورد نیاز حمل و نقل و جا به جایی عوامل اجرایی، عوامل نظارتی و بازرسان انتخابات و صندوق های رأی بر عهده سازمان تاکسیرانی بوده است، در این دوره از انتخابات نیز 650 تاکسیران، با عوامل اجرایی و عوامل نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همکاری نزدیک خواهند داشت.  

وی اظهار داشت: دو ماه پیش از برگزاری انتخابات، طی فراخوان گسترده از تاکسیرانانی که مایل به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات بودند ثبت نام به عمل آمد و حدود 650 تاکسیران آمادگی خود را برای همکاری با عوامل برگزارکننده انتخابات اعلام نمودند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، به ازاء هر صندوق رأی یک تاکسی جهت جا به جایی عوامل برگزاری انتخابات حضور خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، ۱۵ نفر از پرسنل سازمان تاکسیرانی نیز وظیفه‌ی ایجاد هماهنگی بین عوامل اجرایی و رانندگان تاکسی را بر عهده خواهند داشت.

وثوق نیا در خاتمه افزود: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی، از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و علاوه بر این که نمونه امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند به درستی و شایستگی عنوان سفیران فرهنگی شهر را نیز از آن خود ساخته اند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط