چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

آماده سازی شهر در آستانه انتخابات توسط سازمان زیباسازی

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آماده سازی شهر در آستانه انتخابات توسط سازمان زیباسازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم در تشریح روند عملکرد و اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای آماده کردن فضاهای تبلیغات در انتخابات گفت: این سازمان در آستانه انتخابات یازدهم اسفند، به منظور ایجاد فضای انتخاباتی ۱۰۰۰ نقطه را در شهر جانمایی و اقدام به نصب سازه های تبلیغاتی جهت نصب پوستر کاندیداها کرده است.


وی به تلاش‌های سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: علاوه بر نصب سازه های تبلیغاتی، این سازمان اقدام به پوشش تابلوهای شهری و دیوارهای بلااستفاده با استفاده از گونی به طول ۸۰۰ متر برای امور تبلیغاتی کاندیداها نموده است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: در آستانه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این سازمان همچنین نسبت به نصب بنرهای دعوت از مردم در معابر پرتردد شهر جهت مشارکت پرشور و حداکثری در سطح شهر اقدام کرده است. 


منجم گفت: همچنین سازه های فلزی به صورت عادلانه در نواحی منفصل شهری از جمله شهرک دانش، ناصرآباد، شفیع آباد، چوبیندر، وثوق آباد، اسماعیل آباد، خیرآباد و..‌. نیز با هدف آگاهی بخشی مردم نصب شد.


وی اضافه کرد: نصب بنر طرح های انتخاباتی «همه می آییم» با نماد اثر انگشت و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات در معابر پرتردد شهر و اکران آرم ستاد انتخابات بر روی جداره المان میدان مینودر از دیگر اقدامات این سازمان در این روزهای انتخاباتی است.


منجم از ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست کرد: در ساعات پایانی تا تبلیغات انتخابات تا جایی که می‌توانند از سازه‌ها برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر لطمه و آسیبی با چسباندن تبلیغات وارد نکنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط