آگهـی تجدید مناقصـه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی و فنی -جذب سرمایه¬¬گذار جهت ساخت و تکمیل پروژه برج تجاری، اداری و مسکونی حکم آباد

آگهـی تجدید مناقصـه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی و فنی

   شهرداری قزوين در نظر دارد با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله­ای به همراه ارزیابی کیفی و فنی نسبت به جذب سرمایه­­گذار جهت ساخت و تکمیل پروژه برج تجاری، اداری و مسکونی حکم آباد در عرصه­ای به مساحت 5056.35 مترمربع با کد نوسازی 19-1-11-2 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. از این رو از کلیه اشخاص (حقیقی- حقوقی) واجد شرایط دعوت بعمل می­آید به شرح جزئیات مندرج در اسناد مناقصه و موارد ذیل و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  نسبت به دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی و فنی اقدام نمایند، لازم به ذکر است در صورت عدم عضویت قبلی؛ ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی می­باشد.

شماره مناقصه ثبت شده در سامانه 2003005084000006 می­باشد.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 31/02/1403 می­باشد.

ارزش کلی پروژه: به مبلغ 11.398.268.800.000 ریال ( به حروف یازده هزار و سیصد و نود و هشت میلیارد و دویست و شصت و هشت میلیون و هشتصد هزار ریال)؛ شامل موارد ذیل برآورد گردیده است:

ارزش آورده شهرداری در پروژه به مبلغ 6.200.800.000.000 ریال شامل زمین، عوارض صدور پروانه ساختمانی، طراحی، هزینه ساخت پروژه تا وضعیت موجود و هزینه تهیه جداول تکمیلی پروژه ( فنی، تاسیساتی و معماری)

ارزش آورده سرمایه­گذار در پروژه به مبلغ 5.197.468.800.000 ریال شامل کلیه هزینه­های ساخت جهت تکمیل پروژه

سایر جزئیات به شرح مندرج در اسناد مناقصه

برآورد مدت اجرای پروژه: حداکثر 18 ماه شمسی می باشد.

درصد سهم پایه سرمایه گذار از اجرای پروژه: 45/60 درصد می­باشد که پیشنهاد دهنده می­بایست درصد پیشنهادی خود را بر اساس اسناد مناقصه اعلام نماید.

شرایط شرکت کنندگان: متقاضیان می­بایست حداقل 70 امتیاز از 100 امتیاز مندرج در جدول ارزیابی صلاحیت کیفی را جهت بازگشایی پاکت کل ( الف ، ب و ج ) را کسب نمایند و علاوه بر شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز صلاحیت فنی و بازرگانی اسناد مناقصه را کسب نمایند، بدیهی است پاکت ج پیشنهاد دهندگانی که حداقل امتیاز لازم را کسب نکرده­اند، بازگشایی نخواهد شد.

محل پروژه: شهر قزوین، ابتدای خیابان حکم آباد مطابق نقشه مندرج در اسناد مناقصه می­باشد.

تضمین شرکت در مناقصه: به صورت واریز مبلغ 56.437.344.000 ریال به حساب سپرده شهرداری قزوین ﺑه شماره 1/3365606/10 نزد بانك رسالت و شماره شبا IR440700001000223365606001 و یا ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به نام شهرداری قزوین با حداقل 3 ماه اعتبار از آخرین مهلت بارگذاری اسناد در سامانه ستاد.

پاکت­های استعلام ارزیابی و "الف" و "ب" و "ج" می­بایست در سامانه، بارگذاری شده و اصل سپرده شرکت در مناقصه (پاکت"الف") به دبیرخانه مرکزی واقع در قزوین، خیابان شهرداری، شهرداری مرکز تحویل گردد.

اطلاعات تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:

نشانی : قزوین، چهارراه عمران کوچه مسکن یکم غربی جنب سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات  شهرداری قزوین سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  تلفن : 02833352902

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت 14:00 روز دو­شنبه مورخ 31/02/1403 تا ساعت 14:00 روز ­دوشنبه مورخ 07/03/1403 می باشد.

مهلت زمانی ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد: از ساعت 14:00 روز دو­شنبه مورخ 31/02/1403 تا ساعت 14:00 روز دو­شنبه مورخ 21/03/1403 می باشد.

تاریخ و محل بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی : ساعت 9:00 صبح روز سه­شنبه مورخ 22/03/1403 در محل شهرداری مرکز قزوین می باشد.

تاریخ و محل بازگشایی پاکات الف و ب : ساعت 9:00 روز چهارشنبه مورخ 23/03/1403 در محل شهرداری مرکز قزوین می باشد.. تنها پاکات پیشنهاددهندگانی که حداقل امتیاز کیفی لازم را کسب نموده اند (کسب حداقل 70 امتیاز از 100 امتیاز ارزیابی) بازگشایی خواهند شد.

تاریخ و محل بازگشایی پاکت ج : حداکثر یک هفته پس از برگزاری جلسه کمیته فنی و بازرگانی پاکت ج پیشنهاددهندگانی که حداقل امتیاز فنی لازم را کسب نموده اند (کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز ارزیابی) بازگشایی می­­گردد که زمان و مکان آن متعاقباً به اطلاع پیشنهاد دهندگان حائز شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.

هزینه نشر آگهی مناقصه (دو نوبت روزنامه سراسری و کثیر الانتشار) و حق الزحمه کارشناسان رسمی دادگستری به عهده برنده مناقصه می­باشد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : تلفن41934-021 و 1456