دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

توسط شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی و تجلیل از شورایاران و امامان محلات قزوین

نشست هم‌انديشي اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر با امامان محله و شورایارهای قزوین با هدف بررسی مشکلات محلات و تجلیل از زحمات و تلاشهای صورت گرفته آنان طی یکسال اخیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهرقزوین ، جلسه نشست هم اندیشی رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامي شهر قزوین با شورایاران و امامان محلات،مدیر امور نواحی ، مسولان نواحی و مدیر مرکز  ۱۳۷ با هدف شناسایی مشکلات محلات مختلف قزوین و ایجاد تعامل بیشتر با شورایاران و امامان محله به همت کمیسیون خدمات شهری در محل سالن اجتماعات حضرت قائم (عج) شهرداری منطقه دو برگزار شد.

در این نشست که با مشارکت حداکثری شورایاران محلات برگزار شد هرکدام از نمایندگان شورایاران نواحی متصل و منفصل شهری به بیان مشکلات و دغدغه های ساکنین محله خود پرداختند.

براساس این گزارش، توجه به تامین آب شرب در مشعلدار، آسفالت خیابان توحید، توجه به بخش فرهنگی محلات،توجه به ناحیه امام‌زاده حسین (ع) وافزایش خدمات رسانی شهری به این ناحیه، آسفالت پل امام علی (ع) و دسترسی به اتوبان و غیره از مهم ترین موارد مطرح شده توسط امام محله و شورایاران در این جلسه بود.

این گزارش خاطر نشان می کند: همچنین در این جلسه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن  تاکید بر اهمیت کار شورایاران به عنوان بازوان شورا و مدیریت شهری در شناسایی و تسریع در حل مشکلات از زحمات و تلاشهای شورایاران طی یکسال اخیر تشکر و قدردانی کردند.

همچنین گفتنی است؛ موارد مطرح شده توسط امامان محله و شورایاران از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط